Friday, February 6, 2009

Taiping Zoo

Pada 3/2/09 semperna sambutan hari Jubli Perak,negeri perak telah di istiharkan cuti umum.aku telah dipelawa oleh sahabat (shahrir) aku untuk pergi ke bandar warisan iaitu Taiping.setelah balik aku berbincang dengan isteri yang tersayang dia bersetuju.

masa telah dirancang pukul 8.30 dari halaman rumah aku,maka kami pun menuju kedestinasi yang telah dirancang iaitu Zoo Taiping.aku,wife,shahrir dan wife dia berborak2 didalam kereta Iswara 1.3 putih bernombor pendaftaran AFN 5572 milik shahrir yang digelarnya "porshe".Baru aku tahu yang shahrir nie dah 17 tahun dah xjijak kaki ke zoo taiping.katanya "last aku gi zoo pada darjah tiga".

1 comment:

Aku[AM] said...

ape daaa..duk je perak tak jejak2 ag zoo tu..

"awak" baru nak jejak zoo taiping selasa mnggu dpan..setelah 5 tahun tak menjejak kan kaki kat situ kuikui..

pergi ari kerja best gak..binatang2 kat situ pun rileks dari g ari minggu..kacau bilau binatang dalam tu..tak tenteram